Reklámtábla jelentősége a cége forgalmában
Ön tisztában van vele, hogy hány vevőhöz jut utcai reklámtáblája és kirakati arculata segítségével?
A marketing szakmában fontos, hogy a reklámmal kapcsolatos tevékenységünket folyamatosan mérjük, így utólag megtudhatjuk, hogy egy adott reklámozási forma mennyire hatékonyan szólítja meg célcsoportunkat és a fölösleges kiadásoktól is megkímélhetjük pénztárcánkat.
Az elmúlt fél évben felmértük, hogy saját ügyfeleink milyen információs csatornán keresztül jutottak el hozzánk. Kíváncsiak voltunk, hogy az informatika világában a cégtábláknak mekkora szerep jut a vásárlók megszólításában. Az eredmény a következő lett:
Internet: 25%
Utcai reklámtábla: 25%
Ismerős ajánlotta: 20%
Egyéb: 30% (alkalmi kampányok, szórólapok, stb…)
Az megoszlásból egyértelműen kiderül, hogy az utcai reklámtáblák jelentősége semmiben sem marad el a világhálón keresztül informálódó ügyfelek számától! Természetesen ez nagyban függhet cége tevékenységétől, illetve üzlete frekventáltságától is!
Fontos tehát, hogy cége arculata figyelemfelkeltő, de ugyanakkor esztétikus és színvilágában harmónikus is legyen! Ehhez nyújtunk márciusban elinduló cikksorozatunkban majd segítséget, hogy Önnek se kelljen lemondania cége forgalmának 25%-áról!